Translate

Посећеност (13.06.2021)

Претражи овај блог

уторак, 22. јун 2021.

ХОМОЉСКИ МОТИВИ

Нема много везе са "Хомољским мотивима"  - великом и јединственом смотром народног стваралаштва, која се већ деценијама једном годишње дешава у овој малој и лепој варошици на Пеку, осим да смо се у шетњи затекли, застали испред Железничке станице Кучево, где сам покушао да снимим травуљину из које вири само један ред шина. Некад није било тако. ... Снимио сам неколико минута оно што сам видео, али сам грешком то обрисао. Међутим, још је неко снимао , па ми послао, видевши претходни пост. Боже колико тог жутог цвећа има на колосецима некадашње споменуте железничке станице...То је дивизма, божанствена биљка, лековита, а многи мисле да је најобичнији коров. Њен диван златни цвет, као да упозорава посматрача да ту, толика концентрација цветова дивизме, упозорава да у земљи још увек има зрнаца злата...

Средите станицу! На лепом је месту!

Нема коментара:

Постави коментар

Популарни постови